6 mars 2011

Sitter och pluggar, termodynamik. Denna vecka väntar långa nätter med massvis med plugg så jag kan varva ned och inte tänka på skolan alls, förhoppningsvis, när jag och baby är i Köpenhamn nästa helg. LÄÄÄNGTAAAAAR !!!

Ja, annars så gick jag och baby upp vid halv elva idag. Jag gjorde amerikanska pannkakor till frukost och sen tog vi en dusch och tog det bara lugnt. Eller vi gjorde rent öronen och borstade tänderna på lilla kissemissen också. Följde med honom till tåget vid tre, hans tåg gick halv fyra, och sen gick jag hem och fixade ordning i min garderob så nu har jag organiserade HÖGAR och inte en enda stooor hög.


Ska fortsätta plugga nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0