7 mars 2011

Efter 2,5 timmars sömn i natt så var jag inte så fruktansvärt pigg imorse om jag säger så. Haha, zoombie på hög nivå ! Men men, jag kom i väg till skolan och var framme i tid så det är ju huvud saken. Hade matte först och efter lunch var det termodynamik som för övrigt var sjukt tråkig idag så jag ritade lite i en kompis anteckningsblock. Har man färgpennor får man skylla sig själv ! Fast jag var snäll och frågade faktiskt först.



På vägen hem svängde jag och en kompis som bor i huset bredvid förbi coop. Köpte lite apelsiner, citroner, juicepress (manuell), grönsaker, lök och lite lyxmat till Missy i helgen.
Jag kommer sakna henne jättemycket ! Lämnar henne på torsdag hos en klasskompis och hämntar henne på söndag igen. Kommer kännas konstigt, jag har ju liksom med henne vart jag än är mer eller mindre, förutom till skolan och så. Sedan jag köpte henne har jag varit utan henne allt som allt en vecka. Min lilla bebis ! Men det kommer inte gå någon nöd på henne hos min vän, det vet jag, men ändå.

Nu ska jag diska min ljuicepress så jag får min ljuice någon gång ! Och sen börja på matte-inlämningen som ska in på måndag nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0