7 mars 2011

Huga huga, nu är jag klar med ett heeelt kapitel i termodynamiken, känner mig riktigt duktig ! Lite mindre jag slipper tänka på inför helgen. Är lite smått förvirrad i skallen känns det som så vi får se hur det går med nagelmålandet som jag tänkte ägna mig åt innan jag ska sova. Lacket kanske hamnar i ansiktet istället, man vet aldrig !


Haha, lagomt vacker tjej.. tröööt !

Denna vecka som kommer har jag tänkt ska bli lite "nyttig" eftersom jag och baby gottat oss riktigt i helgen. Men det måste man få unna sig ibland det med ! Men å andra sidan har vi inte direkt suttit still i helgen heller. Igår promenerade vi fram och tillbaka till stan, 5 km, sen gick vi ju runt nere på stan också. När vi kom hem städade vi lite snabbt, böt lakan, möblerade om lite smått och fixade och trixade. På kvällen promenerade vi bort till en kompis och vi gick även hem mitt i natten också, 12 km, och så promenerade vi till tåget i dag också när baby skulle hem. Men men, blir väl inge mer skillnad än att jag promenerar mer och äter lite mer grönsaker.

Nu ska jag fixa naglarna, blir det vanliga. Två zebra-naglar och resten röda.


Hoppas ni sover gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0