8 mars 2011

Sitter i soffan med en trött Missy bredvid mig som sover. Jag skulle också vilja sova men tänkte ta och vila lite bara så jag är i alla fall lite piggare till dansen ikväll. Har verkligen varit trött som ett as i dag alltså, jag förstår inte, jag sov ju ändå 7,5 timmar i natt !

Idag har jag varit i skolan, vi gjorde klart nästan hela termo-inlämningen så det känns skönt. Ska fråga om det sista imorgon. Har försökt mig på matte-inlämningen sen jag kom hem och det gick väl sådär.. sjuuukt svårt inlämning !!! Men det löser sig.

Jag tror att min c-vitamin-boost-juice hjälpte igår för idag har jag kännt mig lite bättre faktiskt om man bortser från att jag varit riktigt trött. Jag vet inte om jag nämde det igår men jag har benhinne-inflammation i båda benen också men har köpt en tub voltaren gel så jag hoppas att det kommer bli bättre snart. Får se hur länge jag klarar av att dansa ikväll innan det börjar göra för ont. Får smörja in innan.




Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0