9 mars 2011

Har precis kommit hem och sitter i soffan och myser med Missy innan jag ska kila ned till tvättstugan vid sju tiden. Det var en lång dag i skolan idag, även fast jag skippade förmiddagen men vi vart klara med inlämningen i termodynamiken så det känns super skönt. Jag ska bara göra två tabeller i excel sen och så skriver dom andra en kort rapport imorgon. As skönt, ett mål för veckan som man kan cheka av !



Ska måla naglarna sen också, funderar på att ändra det röda till en annan färg. Ljus rosa kanske ? Kommer säkrt lägga upp en bild sen så ni får se hur det blir.

Hela denna veckan har jag varit sjukt hungrig heeela tiden. Jätte jobbigt ! Jag brukar äta rätt lite i vanliga fall. Idag är jag sjukt sugen på fiskbullar i hummersås och jag tror att jag har en burk i kylen så ska ta och värma på den och äta innan jag ska tvätta. Hm, jag kanske är på smällen ? Haha, nej det tvekar jag på !


Take a chill pill !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0