29 mars 2011

God morgon, god morgon ! Vaknade totalt utvilad imorse vilket jag inte ens kommer ihåg när det hände senast, men jag låg kvar och myste med katten ett tag innan vi gick upp.

Tentan igår var B R U T A L ! ! ! på hög nivå men kvällen vart sjukt lyckad. Vi vart ett gäng på 17 stycken som satt och bubblade i jacuzzin och svettades i bastun. Hur skönt som helst efter ett danspass på förmiddagen på 2-2,5 timmar och en 5-timmars tenta med extremt geniknöls arbete.


En bild från relaxen, snodden från deras hemsida men det fanns ingen på poolen eller så.

Idag tänkte jag kolla om tvättstugan är ledig så jag får lite lakan och handdukar tvättade. Innan dansen ikväll tänkte jag ta en sväng förbi blodcentralen och lämna blod. Jag är 0 negativ så mitt blod behövs alltid, jag har till och med fått sms från blodcentralen några gånger där dom bett mig komma in och lämna blod. Tex. om det varit någon olycka eller liknande. Tänkte att jag ska boka tid för att lämna plasma också.

Nej, om jag ska ta och kila ned till tvättstugan och se om tiden 13-16 är ledig och sen börja kika på det som måste kompleteras på sista matteinlämningen. Ska bara kilka lite på den idag för ska sitta med en vän imorgon och försöka få den totalt klar.


Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0