1 april 2011

Har städat undan lite och gjort två matlådor. Vill inte göra gör många på en gång eftersom det är sallad med olika tillbehör. Det var i alla fall en med kyckling och en med rödspätta. Gjode både kyclingen och fisken i ugnen eftersom jag tycker det meta blir såmycket godare då. Det blir mer saftigt eller vad man ska säga.


Visst ser det smarrigt ut ? Med kyckling 313 kcal. Med rödspätta 457 kcal. Ett ägg och lite keso till så blir det perfekt !

Missy ligger och sover. Jag tror hon tyckte det var skönt att komma hem för hon har sovit ända sedan dess. Jag tänkte att jag ska plugga lite strömningsteknik nu, fram till klockan tolv och sen blir det sängen. Skönt att jag börjar sent imorgon för då får jag sova till halv 9-9 i alla fall.

Det blir en lugn vecka. Inget speciellt planerat förutom att baby kommer på fredag. Jag har en 4-timmar föreläsning om dagen måndag-torsdag. Jag tror att helgen kommer bli lugn, känns som om det skulle vara super skönt !


Take it easy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0