1 maj 2011

Idag vaknade jag klockan 12 vilket var behövligt med tanke på att jag gick upp klockan 7 igår, och var hemma vid halv 4 inatt. Hade en mycket trevlig kväll igår som började hos Thea och slutade hos Jesper i Älvsjö. På vägen hem från Älvsjö fanns det inga taxisar, och jag var rätt bitter över det, eftersom vi behövde gå hela vägen trodde vi. Några andra som också skulle till Huddinge fick tag på en taxi bakom oss ( eftersom jag var dum nog och försöka springa ifatt en taxi som lyste ledigt långt borta) Fick ett litet utbrott då, och kallade taxichaufförerna för både det ena och det andra. Som tur var så fick jag och Elias åka med Svärdets mamma till Juliaborg så vi kunde ta nattbussen därifrån. På vägen mot Huddinge så sa Elias att han kunde skjutsa mig med bil från honom så att jag skulle slippa gå själv genom flemingsberg. Det tyckte jag var så fruktansvärt kul att jag satt och klurade på hur våran dödsannons i tidningen skulle se ut eftersom jag var dödssäker på att vi säkert skulle krocka i en rattfylleolycka orsakad av Elias. Var superkul!

Avböjde erbjudandet, och gick iallafall själv hem. Somnade direkt när jag lagt mig i sängen.

Idag har jag bara jäst på soffan och sedan hängt i stallet. Så här kommer en film på mig och prinsen från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0