1 maj 2011

Sitter här i soffan med min kissekatt som äntligen är hemma sovandes bredvid mig. Fick skjuss hem av mamma och hennes man, så sjukt skönt att slippa åka tåg ! Och så handlade dom åt mig också så nu har jag kylen och frysen full med massa mat. Och apropå det så ska jag ta och lägga in revbenspjäll i ugnen. Är lite sliten från igår så det kommer sitta som en smäck.

Helgen har varit riktigt bra. Åkte direkt efter duggan och baby mötte upp mig när jag kom fram. Vi gick och köpte sushi och promenerade hem. Igår, valborg så var jag och min man på parmiddag hos hans kusin Ida och hennes sambo Kim, deras lilla dotter var med också. Haha, jag börjar bli vuxen som går på parmiddag på valborg istället för vilda fester. Men jag måste ju erkänna att jag känner att jag och Kim delade på en flaka Dooley's igår, den var smaskens den ! Det var väldigt trevligt hur som helst.


Jag och min fin fina älskling på valborg. Saknar honom redan !

Idag blir det soffläge, mat program och kanske lite plugg. Och så ska jag göra matlådor sen också, det blir en kycklingsallad och en sallad med rödspätta. Men nu är jag vrålhungrig så nu ska jag äta mina revben.


Take it easy !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0