10 maj 2011

Morgon morgon ! Känner mig utvilad och pigg idag, hur skönt som helst. Ligger i soffan och dricker upp mitt kaffe innea jag ska gå och göra mig klar inför skolan. Det blir promenad idag igen för det är ju underbart väder. Helt fantastiskt !


Haha, uttråkad tjej ?

Jag och baby bokade biljetter till Gotland igår, 30 juni-3 juli kommer vi befinna oss på den Gotländska landsbyggden. Myyys ! Han har aldrig varit där på Gotland över huvudtaget så det blir extra kul att få visa honom det "på mitt vis", dvs inget party party eller så.

Idag har jag föreläsning 0915-1200 och efter det blir det lunch och plugga i skolan innan jag ska bege mig hemåt och käka lite och ge katten mat innan dansen. Ikväll är det semifinal 1 inför Eurovision songcontest också, det missar ni väl inte ?

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0