11 maj 2011

När jag stod och borstade tänderna så började jag tänka på vad jag ätit idag egentligen eftersom jag sa att jag ätit sååå mycket och glömt att räkna kalorierna som jag gör varje dag. Och så när jag skrev upp det så märkte jag att det var ju inte alls så mycket som jag trodde att det var.

En burk makrill i tomatsås, ett ägg med majonnäs, kaffe med mjölk
Sallad med lax
1 portion havregrynsgröt med mellanmjölk och blåbär, ett ägg med majonnäs, kaffe med mjölk
En skål vanilljyoghurt med blåbär och 1 msk boveteflingor, ett ägg med majonnäs
En liten burk tonfisk med majonnäs
Några oliver
Detta är sammanlagt ungefär 1560 kcal. Ja, jag räknar kalorier dagligen.



Och allihopa, när jag säger ägg med majonnäs så menar jag inga mängder med majjo inte. Lite lagom bara, annars blir det ju vansinning äckligt ! Jag äter ju inte alls mycket kolhydrater och måste få i mig fett och då är ägg med majjo ett bra alternativ. Hm.. hur som helst, kanske ska ta och äta lite mer med tanke på att jag tränar också ?

Kommentarer
Postat av: Andersson

Hej på er!

Jag försöker hitta din mailadress på bloggen men lyckas inte. Jag skulle vilja komma i kontakt med er angående ett eventuellt samarbete. Maila mig gärna.

Mvh.

2011-05-12 @ 11:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0