11 maj 2011

Jag har inte gått och lagt mig än så i mitt huvud är det fortfarande den 11 maj vilket innebär att det är 2 månader sedan jag och baby var i Danmark. Känns helt obegripligt ! Känns som som det bara var några veckor sedan. Och vad som känns än mer obegripligt är att vi varit tillsammans i 10 månader idag. Tiden går så obehagligt snabbt ibland. Men åååh, vad jag är lycklig !

Idag hade jag föreläsning på morgonen och sen var jag kvar i skolan och pluggade med grabbarna till halv fyra innan jag kände att jag höll på att krokna och gick hem. Jag hade tänkt att jag skulle äta lite gröt, sova en timme och sen ut och springa innan jag skulle börja plugga igen. Men.. jag kom hem och åt mer än vad jag brukar göra när jag kommer hem från skolan och sen somnade jag på 2 sekunder med tallriken och allt kvar på bordet. Sov till 20.20 ungefär, det vart tre timmar. Haha, det vart inge springa idag om jag säger så. Jag vaknade till i soffan istället och gosade med min kissemiss innan jag började plugga.

Men nu får jag äntligen gå och sova igen. Ska ta och borsta tänderna och så innan jag kryper ned under täcket. Klockan 0600 ringer klockan, ska upp och käka frulle då och sen tänkte jag ligga och vila/sova i soffan till halv åtta och gå ut och springa då eftersom det inte vart något idag. Nej nej, inge fusk här inte !

Men nej, nu håller jag på att dö känns det som och Missy har legat och sovit framför mig på skrivbordet i två timmar så lika bra att vi går och lägger oss i sängen.


Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0