12 maj 2011

Hej, det är jag, spöket. Jag har hjärnskakning efter en liten olycka förra fredagen och har bara spenderat mina dagar på soffan i ett moln av illamående, huvudvärk och yrsel sedan dess. I söndags blev det så outhärdligt att det blev en tripp till akuten, där de konstaterade hjärnskakning och skrev ut lite groggy-piller. Har blivit lite bättre från dag till dag, även om det främst berott på att jag inte gjort så mycket på dagarna. Idag gick jag till jobbet, dock bara fyra timmar vilket kändes ganska lagom med tanke på att bara åka till jobbet var som en sju resor till helvetet och tillbaka. Nu kollar jag på jobbjägaren och väntar med spänning på min favorit of all times - criminal minds! 

Ungefär såhär känns det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0