13 maj 2011

Fredag den 13:e har hittills varit en rikigt bra dag för min del ! Började med att jag och tjejerna städade och rensade lite i vårat föreningsrum på skolan och sen mötte jag upp baby och gick mot stan för hans lilla present han hade lovat mig. Jag var super nervös för han sa "Säg till när vi är i mitten så ska jag berätta" och vet ni vad han sa ?! "Vi ska shoppa, jag betalar. Vart vill du gå ?" Fatta överlycklig tjej !!! Fick två klänningar, en från Rut m. fler och en från H&M, ett vitt linne med spets runt urringningen från Monki och en blus man knyter i höjd med naveln från Gina. Tänkte ha på mig blusen ikväll när vi ska på födelsedagsfest + inflyttningsfest. Efter vi hade shoppat klart gick vi och åt en sen stor lunch på ett café innan vi promenerade hem.

Jag har precis duschat efter min lilla springtur och har målat naglarna också. Inget motiv eller så denna gång, det ska jag göra på måndag tror jag. Har inte riktigt tid nu idag.

Nu ska jag ta och fortsätta göra mig klar ! Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0