15 maj 2011

Tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jag hoppar in i duschen för andra gången idag. Man blir svettig av att dansa Lindy hop som jag har ängat mig åt i lite mer än 1,5 timmar ikväll. För första gången på 40 år så anordnades det social dans i Lindy här i Västerås. Så ja, man måste ju testa och se vad det är för något nu när man gått och lärt sig lite. Super kul var det i alla fall och jag hoppas verkligen att det kommer annordnas fler. Jag kommer garanterat att gå om jag har tid !


Innan jag åkte iväg till dansen. Kände mig super fin !

Baby åkte hem idag också, alltid lika tomt och tråkigt utan honom. Men han kommer på fredag igen. Vilken tur jag har, jag har en man som gladeligen åker hit varje helg han kan. Men nästa helg blir enbart lugn, ska bli så himla skönt med tanke på att jag  måste plugga på "övertid" varje dag denna vecka.


Kom hem från dansen och var lite törstig. Och om det bara är jag som ska dricka av saften, varför inte dricka med sugrör direkt ur kannan ?


Nu blir det duschen ! Lägger upp bilder på alla fina kläder och skorna imorgon, jag lovar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0