16 maj 2011

Lovade ju att jag skulle lägga upp bilder på det jag fick i helgen av baby. Fick kläderna i fredags och skorna i lördags.

Linne, Monki | Midjeblus, Ginatricot | Klänning, H&M divided organic | Klänning, Rut m. fler | Pumps, Shosho

Ska slänga ett äga på matten inför imorgon nu och sen ska jag sova. Börjar tidigt imorgon, kvart över nio, så måste gå upp vid sju. Är lite små depp också, mina knän har pajjat.. igen. Jag hatar att det är fel på mina leder !!! Så ja, jag kan inte springa och jag får se om jag kan följa med på buggen efter danslektionen imorgon. Gör till och med ont ibland när jag går. Fuck ! Aja, thats' life. A bith, just fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0