17 maj 2011

Godmorgon ! Mår lite bätrre idag än vad jag gjorde igår men jag har inte gått så mycket än. Jag får försöka unvika trappor idag, i skolan som är mer eller mindre uppbyggd kring alla trappor. Men det löser sig ! Hoppas bara på att jag slipper få ont oftare när jag går.

Idag har jag föreläsning 0915-1200 och efter det blir det lunch i skolan och sen försöka få klart matteinlämningen så jag kan slappna av från den. Den ska in på torsdag och jag har 2,5 uppgifter kvar av 7 så det känns ganska lugnt i alla fall. Sen är det dans ikväll också, sista Lindy lektionen tråkigt nog. BLÄ ! Tror att jag skippar buggen, dels pga knäna och dels pga att jag har lite matte att ta igen. Har ett mindre test på torsdag också. Jäkla krävande matte det där ! Men snart klar med kursen, 3 veckor kvar bara ungefär.


Bjuder på en bild från i söndags innan jag drog iväg på social dansen.

Nu ska jag dricka upp kaffet och sen ska jag kila mot bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0