17 maj 2011

Sitter och tittar ut genom mitt 1,5x3 meter stora fönster på det ruggiga väder.. om det inte var för att det var sista danslektionen idag skulle jag ha stannat hemma ikväll. Men jag tar bussen fram och tillbaka i alla fall. Det regnar till och från, blåser och mina knän är inte snälla idag. Höger knä är värst, det känns till och med när jag går.

Jag får se hur det går på dansen idag, jag hoppas verkligen att jag klarar av det ! Det är inte kul att gå i trappor kan jag tala om i alla fall. Idag när jag skulle upp till andra våningen i biblioteket på skolan var jag tvungen att stanna 3 gånger innan jag var uppe.

Nu ska jag kolla lite tv, vila och gosa med katten innan jag ska kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0