17 maj 2011

Tjollahopp ! Nu har jag pluggat klart för idag, har gjort hela matteinlämningen förutom en b) uppgifter som jag inte riktigt fick till. Fixar det på torsdag efter jag och Jossan har kollat och chekat läget hur det ser ut med våra sponsorer till vår linjeförening PPM. Om jag har tur kanske hon kan hjälpa mig lite under lunchen.

Dansen gick helt okeij idag men sista halv timmen kände jag att det gjorde ont. Men jag ska köpa sån där grej man trär på knät och hoppas att det kanske fungerar att springa då. Men som mamma sa, med tanke på mina leder så ska jag egentligen inte springa. Det är bara det att jag vägrar inse det för det är den träningsformen jag älskar mest av allt. Det är det jag tycker är roligast, näst efter simmning men det är rätt dyrt om man är student. Jag kanske ska kolla om det finns något kort man kan köpa på kanske 3 månder i taget ? Hm, får kolla simhallen precis bakom skolan. men nu ska jag ta och göra mig klar för sängen och gå och lägga mig. Missy är trött, och jag med så dags att sussa kudde !


Bild 1: Jag vill också plugga, jag kan hjälpa till !
bild 2: Nehe, då leker jag väl med pennan då..
Bild 3: Aa men kom igen då, vad tråkig du är ! Schyrra då !?
Bild 4: Skit i det då, då sover jag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0