18 maj 2011

Godmorgon, sitter här dödstrött med världens träningsvärk sen styrketräningen i måndags. Somnade inte förän efter 11 igår och det är jättejättesent för att vara mig. Igår överskattade jag först min prestationsförmåga när jag skulle köra cardio, blev bara ca 15 min Crosstrainer, 15 min löpning och 15 PW, alltså inte riktigt vad jag hade tänkt mig innan. Hade helt glömt bort hur dålig kondition jag har! Åkte dock sedan hem och dog som jag trodde, låg och sov lite på soffan, innan jag åkte och mötte Jossan på söder. Därifrån gick vi först och fikade på Waynes'Götgatan tills de stängde och fortsatte sedan över till Tullys'Götgatan och satt där till halv 10. Var supermysigt! 

Idag jobbar jag 8-12, sedan blir det kanske kanske träning, får se med tanke på att jag knappt kan röra mig. Ikväll ska jag iallafall dricka öl med Niklas ett tag, ska blir trevligt med tanke på att vi aldrig hinner ses längre. 

Nu måste jag kila, ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0