18 maj 2011

Sitter i soffan och skulle egentligen vilja gå och lägga mig NU, men icke ! Har tvättstuga 19-22 och tänkte passa på att städa samtidigt med tanke på hur det ser ut här hemma. Som ett sprängt skithus ! Apajobbigt att komma hem till. Orkar dock inte torka golven, så noga tänker jag inte vara. Tror att jag ska försöka laga någon mat också. Något med stora vita bönor, stekta champinjoner, sallad, pasta och någon sås. Det går ganska snabbt att slänga ihop och blir perfekta madlådor.

Var i skolan länge idag, började ju 0930 och gick inte fören strax innan 17. Duktig flicka ! Ska försöka kolla lite på matten innan jag går och lägger mig.. om jag orkar. Tror jag ska sova någon halv timme nu innan jag ska tvätta.

Jag fattar inte, är sjukt sugen på rostade mackor med smör och kaviar på idag. Liksom, varför inte bli sugen på godis eller något ? Haha !


Satt och kollade bilder på facebook igår och hittade denna bild på mig och Ellen från en studentskiva i april förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0