18 maj 2011

God morgon god morgon ! Har redan hunnit äta frukost, havregrynsgröt med blåbär och mjölk, ägg med kaviar och en stooor latte. Gick upp en halv timme tidigare eftersom jag inte orkade duscha igår så ska ta och kasta mig igenom en snabb dusch innan jag kilar iväg till skolan.

Idag har jag en föreläsning på förmiddagen, 0830-1200 och efter det ska jag möta upp Zerina som läser beteende för att plugga lite. Vi gick i samma gymnasium och bodde väldigt nära varandra hemma i Södertälje men har inte blivit vänner förren nu. Haha, lite små konstigt ! Sen ikväll ska jag tvätta lite, har fööör mycket smuts. Tänkte försöka städa lite samtidigt för det ser rent ut sagt för djävligt ut här.

Onsdag idag, riktigt nice ! På fredag kommer baby, surprise surprise haha.


Tror att jag drar på mig denna klänning idag !

Nu måste jag hoppa in i duschen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0