19 maj 2011

Godmorgon, sitter och chillar lite framför tvn. Har precis ätit lite frukost bestående av havregurt jordgubb och ett glas äppeljuice - strålande start på dagen! Idag jobbar jag ända till 4, vilket känns jättelångt när man egentligen ska jobba till 12 och redan hade planer, men eftersom jobbet behövde lite extrahjälp så får man ju offra sig. Jag behöver ju helt klart pengarna nu när jag bara jobbar deltid. 

Igår spenderade jag kvällen hos Niklas, vi tillbringade tiden med att dricka öl och snackade en massa. Vi hade en massa att catch up, vilket vi också gjorde, supertrevligt!
Nu är det dags att fixa lite sallad till min kycklingfilé så jag får någon lunch idag på jobbet, och sedan ska jag börja åka mot pendeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0