2 maj 2011

Hellu ! Nu är jag hemma igen efter att ha varit i skolan några timmar. Det var en föreläsning i strömningsteknik och den var seg, men gick bra. Känns inte alls för svårt än så länge men så har jag inte börjat räkna på det själv än. Super skönt att det börjar spricka upp lite ute nu så ska ta och bege mig ut och röra på mig lite för ikväll måste jag göra lite matte inför imorgon. Haha, ingen ro och ingen vila ! Och lilla Missy måste få lite uppmärksamhet också.

Fotade kavajen och GulBlå jackan också, fick ingen bra bild på skinnkappan och inte på handskarna heller. Så det kommer väl någon annan gång eller så får ni se de när jag använder det förr eller senare.


Vet inte vad det är för märke på kavajen för fodrets har bytts en gång i tiden. Men den de på dom bilderna hade jag i alla fall på mig idag. Och den vita är den från GulBlå, ska köra den i tvätten innan jag börjar använda den.


Bryt inga ben !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0