2 maj 2011

Var ute och tog en springtur, det vart bara 3 km men vill inte gå ut för hårt i början så att jag tröttnar snabbt och bara springer 3-4 gånger och sen struntar i det. Plus att jag måste tänka på mina knän, höfter och leder. Skit kropp man har ibland som inte alltid håller ! Men idag gick det perfa, ingen smärta alls.  A W E S O M E  !  Stretchade lite innan jag gick in också, jag som egentligen inte ska stretcha med tanke på mina leder. Jag är nämligen över-rörlig, dvs alla mina leder är för långa och håller inte ihop skelettet ordentligt vilket leder till att benknotor kan ligga och skava mot varandra lite var stans i kroppen. Där av inte stretcha. Stretching = dra ut lederna ännu mer.. ingen bra combo. MEN DER ÄR JU SÅ SKÖNT !

Sen när jag kom in gjorde jag 50 situps, 20 armhävningar på knä (jättesvaga armar) och 30 arm kombinerat. mag övningar. Så nu har jag ätit lite yohurt med blåbär och boveteflingor. Inte flingor flingor utan mer som havregyn fast bovete. Haha, fattar ni ?


Ljuset faller väldigt olika på bilderna men jag börjar redan se resultat av min "beach -11" och jag har bara hållt på i en vecka.

Ska lägga en ansiktsmask nu som ska få torka innan jag hoppas in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0