2 maj 2011

Jag har kommit på dethär med tidsinställda inlägg, wohoo ! Bara 78 år efter alla andra, haha. Nej men seriöst, om jag inte ligger i sängen vid det här laget eller står i badrummet och gör mig iordning för sängen så borde någon egentligen kasta mig upp till sängen. Pluggat heeela dagen idag, tränat och gosat massor med kissemissen så jag behöver sömn. Det är ju en ny dag imorgon med plugg och dans. Nej, jag ska återgå till matten nu. Har några uppgifter kvar och jag räknar med att försöka hinna klart hälften innan jag går och borstar tänderna och tar med mig min lill bebis som ligger och sover här på skrivbordet bredvid mig upp till sängen.


Gillar bilden skarpt ! Valborg, en av många mycket trevliga kvällar i år.

Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0