20 maj 2011

Tjosan ! Sitter och dricker en underbart god aprikos cider efter att stått och först gjort efterrätt bestående av jordgubbar doppade i hemgjord chokladsås, och sen gjorde jag tacopaj som vi ska äta nu snart när den är klar. Smarrigt värre ! Baby kom ju idag också så jag har sällskap av världens underbaraste !



Ikväll blir det bara mys i soffan och imorgon ska vi iväg och lämna in min cykel och efter det en sväng på stan så att baby får köpa ett par skor och jag vill ha ett vitt midjeskärp så ska in en snabbis på myrorna eftersom det nästan bara är på såna ställen man kan hitta skärp som passar min midja. Geteing-midja ! Och imorgon kväll blir det förhoppningsvis "mogendans" även kallat bugg. Baby gick med på att ge det hela en chans så förhoppningsvis blir vi några stycken. Got to love it !

Nu ska jag krypa upp i soffan och mysa med katten medans baby är snäll och diskar upp efter min kökstjänst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0