21 maj 2011

God morgon ! Hm, dom sa att det skulle bli fint väder idag men just nu ser det ganska mörkt ut. Men men, hoppas att det spricker upp. Var nyss nere och slängde in den kolsvarta klänningen jag hade på valborg i tvättmaskinen. Beroende på vad det är för väder ikväll så ska jag antingen ha den ljusa nya klänningen jag fick förra helgen eller den svarta. Fint väder = ljus klänning, Halv taskigt väder = svart klänning.



Innan vi ska iväg på dansen ikväll så ska vi iväg och grilla med några vänner, super mysigt och roligt att umgås med några jag inte umgås så mycket med utanför skolan. Det blir ju lätt att det alltid blir samma människor. Det ska bli kul ! Men nu när vi båda har duschat så ska vi ned på stan, baby måste ha nya skor för han får såna skavsår av dom han har nu stackarn.

Ha en bra dag, hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0