22 maj 2011

Har ätit något så onyttigt ikväll att jag knappt vågar nämna det. Hem gjord chokladsås som fått stelna med vispgrädde. Svensk mästare i tröstätning ! Som det ser ut nu kommer jag inte att få träffa min man på 3-4 veckor.. det suger riktigt ordentligt !

Har i alla fall lyckats tagit igen lite i matten idag. Gjort två kapitel och dom två andra gör jag imorgon så ligger jag i fas sen. Ska försöka komma ut och promenera en timme om dagen också. Det är så skönt att rensa skallen och slappna av från allt plugg en liten stund om dagen.

Jag ska ta och gå och lägga mig nu, är super trött och vill gosa med min kissemiss som älskar att ligga på rygg i sängen och bli klappad på magen. Saknar min baby, älskar att somna tätt in till honom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0