23 maj 2011

Sorry för dålig uppdatering, men under helgen har jag mest 1. spenderat mina kvällar på underbara sommar (med alldeles för mycket alkohol) 2. Spenderat mina dagar med att dö lite (som en följd av alldeles för mycket alkohol och alldeles för lite sömn) 

Men nu är jag i farten, sitter på jobbet och har lunch, blev soygurt, hallon och banan samt en macka med skagenröra. Är så fruktansvärt trött eftersom jag vaknade jättetidigt imorse. Drömde typ en mardröm om att jag satt i ett fängelse i Malaysia och var tvungen att bära en ansiktsmask som knappt gick att titta genom eller att prata i, hade man inte på sig den så skulle vakterna skjuta en, och min åkte av hela tiden för att den var för stor, snacka om panik. Så ikväll blir det att sova ikapp en massa! 

Nu börjar jag strax igen, så ciao!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0