25 maj 2011

Då var snart andra labbrapporten till Strömningen också klar. Känns riktigt bra ! Kan slappna av från den sen också. Dessvärre fick jag resultatet från min omdugga jag skrev dagen innan valborg.. U = underkänd. Jahapp, det är bara på't igen under omtenta veckan och hoppas på det bästa.

Det går helt okeij att vara i skolan också förutom att jag röker som en skorsten för att hålla mig hyffsat lugn och sansad. Det blir bättre, det är bara jobbigt just nu när jag saknar dig så mycket ! Vill bara krama och pussa på dig nu, nu, NU ! Men tänk att några ord på facebook kan göra så mycket, det kändes sååå mycket bättre att läsa det. Det lugnade min oro betydligt ! Jag älskar dig !

Lunch snart.. måste försöka peta i mig något och sen blir det en stor kaffe. Fick inte ens i mig kaffet i morse, hade fullt shå med att kämpa i mig frukosten.


Ge mig sol, blå himmel och inga vindar. Ge mig sommar med min älskling nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0