26 maj 2011

Morrn' morrn' ! Det är fint väder ute och jag ska ta och klä på mig och göra mig klar för att gå till skolan. Kanske ska ta och sminka mig lite snabbt idag, lite bara kanske ? Haha, jag brukar verkligen inte orka bry mig om jag är sminkad eller inte på vardgar om jag inte ska göra något speciellt.

Idag vid 1000 ska jag möte upp Jossan i skolan, vi ska fixa och trixa lite med sponsorerna och se om vi kanske kan lyckas ragga till och några nya. Sen är det lunch följt av en föreläsning mellan 1315-1500. Och vet ni, imorgon kommer baby ! Så jag ska ta och tvätta upp lite handdukar och så om det finns tid i tvättstugan. Haha, det behöver inte ligga lite här och var när han kommer. Och min Cillitbang ! tog slut igår så måste komma ihåg att köpa ny ikväll när jag går och handlar.

Nu måste jag kila, ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0