26 maj 2011

Är det varmt och skönt ute eller är det varmt och skönt ute ?! Love it !!!

Vart en bra dag idag, har gått väldigt fort och är inte ens trött som jag brukar vara när jag kommer hem. Brukar vanligtvis krokna efter 13-tiden, men inte idag ! Ska iväg och handla lite till helgen så jag inte behöver göra det imorgon. Har fått jätte mycket fina komentarer om mitt hår också. La ju i en annan nyans av röd igår som jag själv är grymt nöjd med och andra verkar tycka att den är riktigt fin och passar mig bra. Alltid roligt att höra !

Nu ska jag kila iväg så jag kan komma hem och plugga lite och se om det finns någon tvättid ledig ikväll för att tvätta handdukar, lakan och sådant som det är handtvätt på. Tack gode gud för handtvätts-programet på tvättmaskinen. Jag hatar att handtvätta, eller nej, jag HATAR att handtvätta.

Just ja, jag fick nagellack av min granne Emmie igår som jag brukar måla naglarna på. Kan visa bild sen när jag ändå ska lägga upp en på mina egna naglar.

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0