26 maj 2011

Lovade ju en bild på mina naglar. En favorit i repris för mig eftersom jag alltid hade såhär förut. Grannen ville ha rosa leopard-naglar som jag hade för ungefär två veckor sedan tror jag så hon fick det. Nöjd vart hon så det var roligt ! Och så fick jag nagellack igår som tack, dom ska vi verkligen testa nästa vecka när det är dags att måla om ! Det roliga är att jag har gått och tittat på dom och tänkt köpa dom denna månad, och så fick jag dom istället. Super glad !


Alla svarta förutom två zebra-naglar på vänster handen.


Det lila lacket stämmer rätt bra överrens med färgen i verkligheten, det i mitten är mer rosarosa och inte rödrosa, det till höger är mer turkos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0