29 maj 2011

Baby kom i fredags, jag mötte honom vid tåget efter att jag varit och lämnat plasma. Vi satt och drack kaffe i soffan och pratade lite om hur vi ska göra i framtiden. Oh, det kommer bli så mysigt att jag kommer att flytta in med min älskling. Förhoppningsvis inom en snar framtid, vill nu nu NU ! Sen pluggade jag lite innan jag gjorde mat, babys favoriträtt med torsk, och sen gjorde vi oss klara för att bege oss iväg för att festa lite med min linjeförening. Det var lite lekar, lite dans, mycket prat och Kåren på det.

I lördags kom min kära mor hit och hälsade på. Vi gick på stan, shoppade och pratade massa satrunt innan vi ringde Jesper så han skulle komma och äta lunch med oss. Vid halv tre gick vi med mamma till hennes buss och sen gick jag och baby och handlade lite till kvällen.
Jag fick ett par skor av mammsen som jag visar bild på sen. Även klänningen och tröjan jag köpte inne på Gina ska ni få se.

Jag och baby har bara tagit det lugnt och myst idag innan vi gick till tåget. Alltid lika hemskt att se honom åka hem. Men efter sommaren slipper vi det ! När jag kom hem skulle jag plugga men min granne kom och frågade om jag ville göra henne sällskap på en cigg och sen blev det kaffe och massa prat. Ska äta middag nu och sen blir det plugg resten av kvällen.


Jag älskar dig !

Hoppas att ni haft en bra helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0