3 maj 2011

Gud vad skönt det var att komma hem idag ! Inte nog med att jag möttes av världens kramigaste kissekatt vid dörren utan jag är så fruktansvärt trött idag. Soffan <3
Gick faktiskt en timme tidigare från skolan idag. Hade försig bara egen tid på eftermiddagen och jag hade sagt att jag skulle sitta till klockan fem men när klockan var fyra och jag hade suttit i 7,5 timmar med matematik så tyckte jag att jag fick gå hem.



Så nu får jag sitter i soffan i 1,5 timmar innan jag måste cykla till dansen. Och sen när jag kommer hem ska jag göra lite matlådor. Sallad såklart och pannbiffar med fetaost i. Smarrigt värre !


Jajamen, jag gick till skolan i min Onepiece idag, å sjuuukt skönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0