3 maj 2011

Missy har fått godis i sin godisboll så hon leker för fullt med den för att gå ut allt det goda. Jag har satt mig i soffan efter att ha städat och gjort pannbiffar med fetaost till mina matlådor. Det vart nämligen ingen dans för mig idag för när jag gick ut så såg jag att det var råpunka på min cykel, gick inte ens att pumpa upp bara för stunden längre. Har haft pyspunka i typ ett år men nu hade de gett upp helt. Så jag hade kommit typ en halv timme försent och då kändes det lite värdelöst att åka bort när dansen bara håller på i en timme.


367 kcal per låda, keso på också så är man uppe i ca 412 kcal. Och jag lovar att pannbiffarna inte är så små som dom ser ut och dom är fulla med massa god fetaost !

Pannbiffarna vart super goda, provsmakade en. Så nu har jag två stora sallader med pannbiffar i kylen. Nu sitter jag här med en kopp te och en liten skål med blåbär, boveteflingor och yoghurt. Perfekt om man blir sugen på något fram mot kvällen ! Hm, undra om det är något bra å tv ? Ska måla naglarna också, tänkte göra något riktigt coolt. Håll utkik !


Hittade en bild på Missy från i november när hon leker med in boll. Vad liten hon var !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0