30 maj 2011

Jag och baby känner att det är dags att flytta ihop nu. Avståndet tär på oss som personer, men även på vårt förhållande. I helgen kom vi fram till att det blir bäst om jag flyttar hem till Södertälje, a.k.a. Tokstan. Jesper bor redan där, han stor i bostadskö där, han har jobb, jag flyttade där ifrån, jag ska plugga distans och kommer inte få ha kvar lägenheten och jag har funderat på att flytta hem i ett halv år nu. Igår la han till mig som "medsökande" och efter det gjorde vi vår första intresseanmälan på en 3:a på 79 kvm, med på balkong på 3:e våningen. Den var inte så farligt dyr heller faktiskt. Hoppas verkligen att vi får en lägenhet snart ! Men jag blir kvar här under nollningen i september, sen är jag Stockholmare igen. Som jag har saknat Stockholm, och att få bo där tillsammans med mitt livskärlek. Jag kan inte önska något mer !


Jag och baby i helgen. Vilken underbar helg vi haft !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0