30 maj 2011

Nu är det dags att sova, men lite senare än vad jag planerat. Hade verkligen tänkt att sova vid tolv-tiden idag (igår ?) men det var lite nagelmålning, kaffe och prat så det vart lite senare. Är inte så jätte nöjd med mina naglar faktiskt, får se om jag har tid att göra om dom i veckan eller inte. Emmie vart nöjd med sina naglar, jag var lite halv nöjd med dom också. Jag fick liksom inte in snittsen idag kändes det som. Men men, hon är nöjd och det är huvudsaken ! Bilder kommer imorgon på både mina och hennes naglar.

Jag berättade idag för några tjejkompisar att jag och Jesper ska flytta ihop, vilket innebär att jag flyttar hem till Stockholm igen. Två av dom blev jätteglada för min skull men den tredje reagerade inte riktigt som jag trodde. Vart lite besviken faktiskt. Jag var jätte glad och ville berätta för dom jag umgås med varje dag liksom. Men Kathi erbjöd sig att hjälpa till lite vid flytten om jag behövde så det var roligt.


Nu får en sneak peak på mina naglar.

Nej, nu ska jag gå och sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0