31 maj 2011

Det pluggas för fullt här hemma hos mig i min lilla lägenhet ! Målet var att göra en gamal mattetenta idag vilket jag snart gjort, när jag är klar ska jag ringa baby bums. Det går inte så snabbt att plugga men jag pluggar i alla fall, men så brukar det alltid gå lite trögt när jag börjar tentaplugga och fram mot tentan brukar det gå lite smidigare. Jag är ju ute i god tid i alla fall, 1,5 vecka kvar till tentan. Matten då alltså. Strömningen ligger dagen efter. Inge roligt, men sen är det bara lite omtentor kvar och sen är jag friii som en fååågel under några veckor om man bortser från jobb. Dock känns jobb just nu som en befrielse om man jämnför med skolan..


Hade på mig min nya klänning idag, visar bild sen som sagt. Fick jätte många komplimanger om hur fin den var, alltid kul att höra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0