4 maj 2011

Man känner sig inte direkt jätteutvilad efter en natt i soffan men jag orkade verkligen inte gå och lägga mig uppe i sängen. Tog inte ens ut linserna, borstade tänderna, tvättade piercingen eller något. Jag var verkligen helt utslagen ! Men nu när jag börjar vakna till liv så känns det helt okeij i alla fall. Ska ta och klä på mig lite och röra mig bort mot skolan sen. Funderar på om jag ska promenera eller ta bussen. Punka på cykeln och det blåser som fan ute så bussen känns lockande men skönt att röra på sig. Buss till och promenad hem ? Så tror jag att det får bli. 

Jag gjorde mina naglar igår, testade något nytt. Det vart lite små kladdigt men det var ju trotts allt första gången jag testade. Och så har jag inte riktigt rätt verktyg heller, måste köpa lite nya lack med smala penslar och nya lack över lag så blir det nog kanon sen.


Vad tycks ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0