5 maj 2011

Det vart visst en timme längre men nu är jag klar med strömningen för denna vecka. Kanske gör lite mer på söndag efter baby åkte hem men det får jag se då. Klart med det jag skulle göra denna vecka i alla fall. Skönt !

Nu blir det  S Ä Ä Ä N G E N  ! ! !  Ska upp halv sju imorgonbitti (idag ?), det vill säga om cirkus 5,5 timmar. Ska fixa mini-piller vid halv nio. Mina tog slut för, ja, några månader sedan. 2-3 skulle jag nog gissa på och jag har inte orkat tagit tag i det. Sen efter det ska jag åka direkt till sjukhuset och lämna blod och sen hem och tvätta och göra glass innan jag går ned till stationen och möter min fina man. Ska försöka hinna göra lite matte imorgon också. Bara två uppgifter som jag har tänkt att jag ska göra men dom är ju sjukt svåra.


Natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0