5 maj 2011

God morgon ! Vet ni, solen skiner idag känner jag mig hyffsat utvilad om man jämnför med de senaste två veckorna. Yeeey ! Ska ta och käka frulle och nu och sen göra mig klar för att gå till skolan. Börjar inte fören 1315 idag egentligen med vi skulle ses i skolan vid 9-10 och plugga och sen ha lite girltalk över lunch innan föreläsningen. Matematik idag, blir att plugga strömning på morgonen. Skit svåra uppgifter !

Jag målade mina naglar igår med mina nya lack. Det vart mycket bättre än i förr går men fortfarande lite små kladdigt. Trotts allt första gången jag använde sånna lack. Men jag ska käka frulle och lägga ett topplack på innan ni får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0