7 maj 2011

Halli hallå ! Jag och baby ska bege oss ned på stan, som varje lördag haha, nej men vi ska ned så Jesper kan köpa nya skor som han är vansinning sugen på att göra. Han börjar bli som mig, men jag kan nöja mig med att det kommer ta honom ett tag att komma förbi mig när det gäller skor. Jag har ju trotts allt 57 par ! Sen ska vi handla lite och ha picknik nere på bryggan.  M Y S  !

Jag har precis rullat upp håret på papiljotter och nyu ska jag ta och sminka mig och klä på mig. Det blir min favorit kjol idag. Svart, lite längre kjol med rosa blommor i olika nyanser. Vitt linne till och vita tygskor.


Haha, min man tycker att jag är fin även i papiljotter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0