8 maj 2011

Hallå ! Sitter i soffan och kollar på RuPauls Dragrace som varje söndag. Vet inte varför men tycker det är riktigt roligt att se på. Det är så skönt att se att de verkligen inte skäms, att dom står för dom dom är liksom. Målar naglarna också, hade egentligen tänkt att jag skulle göra liknande tippar som sist fast vitt och någon färg istället för vitt och svart och så blommor på det. Men jag ångrade mig så det blir leopard naglar. Rosa och inte någon oragnge eller så. Skulle egentligen haft ett guldskimmrande lack och sen något ljusbrunt/beige men detta kommer nog bli snyggt också. Har bara ett guldglittrigt och ett brunt och det skulle nog inte bli så snyggt tror jag. Lägger upp en bild innan jag går och lägger mig, annars kommer det imorgon någon gång.


Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0