8 maj 2011

Jag och baby har verkligen haft världens underbaraste helg ! I fredags var vi bara hemma, åt god middag, drack gott vin och bara myste i soffan. I lördags var vi nere på stan ett tag,  Jesper köpte en tröja och jag lysrör haha. När vi kom hem tog vi ut kissemissen ett litet tag och sen tog vi med oss jordgubbar, vindruvor, choklad och skumpa och gick ned till bryggan vid vattnet. Det var klar blå himmel och solen värmde, så underbart härligt !



Igår kväll åt vi nyttig taco, istället för bröd hade vi stora salladsblad, smarrigt ! Och sen gjorde vi oss klara utifall att vi ville ut med det slutade med att vi gick ned till en kompis här i samma hus och drack lite vin och sen gick vi hem igen och myste lite mer.

Idag tog vi det bara lugnt hela morgonen, åt frukost, tog en dusch tillsammans och så noppade jag hans ögonbryn. Min få fänga karl ! Sen fick jag en attack som blandades mellan ren och skär dödsångest och panikångest. Baby tog hand om mig och fick mig att lugna ned mig efter ett tag.
Någon som aldrig drabbats av en sådan attack eller sett en förstår nog inte hur jobbigt och läskigt det är. Tillslut var jag tvungen att ta lugnande tabletter för att  kunna ta mig igenom det. Jag har sovit sedan baby åkte hem och jag har lyckats få i mig lite mat också så nu mår jag bättre.

Ska ta och byta kläder och sätta i linserna så ska jag över till min granne och dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0