9 maj 2011

Hallå ! Är lite små trött i huvudet efter att ha suttit och gjort naglar i 2,5 timmar ikväll. Gjorde naglarna på två vänner som båda ville ha fransk manikyr som grund och sedan motiv med blommor. Det vart lite olika blommotiv och jag vart riktigt nöjd med båda. Det var nämligen första gången jag gjorde blommor så dom blev "test-kaniner", tre flugor i en smäll: alla blev nöjda !


Emmie ville ha en mörkrosa blomma på varje nagel utom på ringfingret där det även vart en ljusare blomma som är korall-färgad för att skapa lite variation.


Zerinade ville ha två blommor på tummen och ringfingret. En turkos och en chockrosa, gjorde de rosa blommorna lite större än de turkosa för att få lite variation.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och göra startuppgifter i matten eller om jag ska bums i säng. Men jag tror att jag i alla fall ska kolla på uppgifterna och sen sova. Det är nog inte så många hoppas jag. Haha, jag har inte ens tittat på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0