9 maj 2011

Hm, fastnade vid dator. Chattar lite på fejjan och det är ju sååå lätt att fastna där. Kan passa på att säga att jag var ute och sprang med Robin och Sebbe från klassen idag. Kändes skönt att inte hålla på att dö tre gånger under rundan som jag gjorde första gången jag sprang den med bara Robin. Idag orkade jag utan att stanna till och med. Det lönar sig att ligga i ! 

Körde mag-, rygg-, och arm övningar innan springturen på 4,5-5 km och när vi kommit ungefär två tredjedelar av rundan så är det en brutal gräsbacke som vi sprang upp och nedför  en gång också. Det bästa av allt förutom att jag känner resultatet är att jag ser det ! Ser sådan skillnad bara från förra måndagen.


Jag spänner inte ens magen på denna bild. Sweet ! BEACH -11, HERE I COME !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0