9 maj 2011

Naglarna vart riktigt bra om jag får säga det själv ! La dock till lite silverglitter på slutet som jag nog kommer skippa nästa gång jag gör leopardnaglar. Jag lägger upp en bild imorgon för nu orkar jag inte ta någon.

Börjar bli lite trött och borde egentligen sova vid det här laget. Men känns jobbigt att gå och lägga sig i sängen. Kommer jag att slippa ångesten ? Jag hoppas verkligen det. Det är så fruktansvärt att lida av ångest.. Vill ha min man här och krama på !


Kommer ihåg exakt vad som hade hänt samma kväll jag tog denna bild. När jag fortfarande hade en kamera (har en trasig och en som jag inte kan ladda här hemma) brukade jag fotografera, oftast mig själv, när jag mådde dåligt. Det fungerade lite som "terapi" för mig. Att sminka mig och fotografera, redigera och få uttrycka mina känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0