1 november 2011

Idag har jag varit på, rent ut sagt, pissigt humör. Men men, jag kan inte heller alltid vara happyface 24/7. Så jag har muppat runt för mig själv och sen körde jag karl min till jobbet och påvägen vart det motorfel på bilen.. tur att mannen är mekaniker så att de kunde felsöka bilen direkt på hans jobb. Jag är skit nojig med att köra en bil när någon fel-lampa lyser.

Sen åkte jag och hämtade lite kläder i villan och sen åkte jag tillbaka hit till baby. Försökt hitta vad jag ska ha för böcker till mina nästa kurser och hittade det efter lite om och men. Vet ni, behöver inte köpa en enda bok ! Känns helt OK efter att jag bestält båtbiljetter till Gotland för mig, Jesper och bror.. så lätt var det att kyssa 3 lopper bye bye ! Nej, men jag ser verkigen fram emot jul.

Tror att jag ska ta och fixa naglarna efter middagen. De är verkligen klor nu och en har gått av och det kommer nog resten att göra snart också så kortar ned alla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0